یک مدتی توی پرشین بلاگ وبلاگ داشتم ، بعد اونو تعطیل کردم و رفتم بلاگ اسکای ، وقتی بواسطه وبلاگ آهستان با وردپرس آشنا شدم خیلی حال کردم . به نظرم خیلی باحال اومد . از چند نفری هم پرسیدم . همه تعریف میکردند . همین شد که منم ورد پرسی شدم .

تحصیلاتم لیسانس به بالاست . رشته من هم فلسفه است . یک مدتی رو هم توی حوزه های مختلف تهران درس خوندم . خلاصه یک چیزایی تو علوم حوزوی هم سرم میشه . فعلا به  تدریس تو بعضی مراکز آموزشی شهر تهران مشغولم . وقت اضافه هم بیارم فیلم می بینم و کتاب می خونم .

از نظر سیاسی نه چپ چپم نه راست راست . کلا نه چپم ، نه راست . نه اصولگرای خالی هستم نه اصلاح طلب خالی . من یک اصولگرای اصلاح طلبم .

سبزم اما نه از جنس لجنهایی که اسم خودشونو سبز گذاشتن . منتقد و معترضم اما مخالف و برانداز و ساختار شکن نیستم . جونم به جون انقلاب و امام بسته اما نه کورم و نه کر که خطاها و اشتباه ها و زاویه گرفتن های بعضی از مسئولین ممکلتم رو نبینم . ارادتمند ولایت فقیه ام اما سرسپرده هیچ کس نیستم که حتی اگه گفت ماست سیاهه من بگم چشم . خدا بهم عقل داده تا فکر کنم و چشم داده تا ببینم و درست تصمیم بگیرم . از همه چیز برام مهمتر اسلامه بعد هم جمهوری اسلامی و هر چیزی که مربوط به اصالت اسلام و جمهوری اسلامی باشه . با هیچکسی هم تعارف ندارم و بی خودی هم مجیز کسی رو نمی گم . می خواد رهبر مملکتم باشه یا کمترین فرد از نظر موقعیت و مقام.

خلاصه اومدم اینجا تا همه چیزهایی رو که یک بیدل می تونه بنویسه ، بنویسم .

خیلی عادی و ساده .